17 Şubat 2011 Perşembe

Renault'un Flörtleri




Kubica'nın yaşadığı kaza sonrası bu sezonu tamamen kaçıracağını önceki yazımda belirtmiştim.Şimdi Lotus Renault takımı adına alınması gereken bir karar var.Sezonun başlamasına kısa zaman kala ellerinde ki en iyi pilotu kaybeden Renault yerine bir pilot arayışı içerisinde.Bu anda devreye son zamanlarda dillerden düşmeyen ismi Kimi Raikkonen oluyor.Renault göya! Raikkonen'e teklif edicekmiş haberleri kamoyuna düştü.Benim pek olasılık vermediğim bi olay bu.Aralarından yaşanan sürtüşmelerden sonra iki tarafında yanaşacağı bir anlaşma olmuyor.Ayrıca Kimi'nin istediği şampiyonluğa oynucak bi araç sunabilicek mi Renault? Tabiki hayır.Ligi en iyi araçları Ferrari,Red bull ve McLaren'de.Renault biraz toz yutar bu 3'lünün arkasında.Kimi'de böyle bir anlaşmayı kabul ediceğini sanmıyorum.Kimi ile kulaklada dolaşan bir isim daha var Renault'a gidebileceği konuşulan.Nick Heidfeld.Ben daha makul bi isim Renault adına.Sürekli klasman içinde kalarak Renault'a puanlar toplayabilir.Yaptığı defansla takoz lakabını almış bir adam Renault'a kısa zamanda ilaç gibi gelecektir.Daha kesinleşen bi antlaşma yok.Benim tahminim Nick'ten yana.Arzum Raikkonen'i tekrardan pistlerde görmekten yana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder