14 Şubat 2011 Pazartesi

El Fenomeno Futbolu Bıraktı



Ronaldo diyince aklımıza son dönemde Cristiano Ronaldo geliyor ancak ondan önce bir döneme damgasını vurmuş bir oyuncu vardı.Brezilyalı forvet Ronaldo...Benim de en sevidğim futbolculardan biriydi.Çok süratliydi,müthiş bir bitiriciydi,bileklerine çok hakimdi ve harika bir golcüydü.

Ronaldo gittiği her takımda gollerine devam etti büyük başarılar yaşadı.Ancak ne yazıkki çok ağır sakatlıklar geçirdi ve kariyeri düşüşe geçmeye başladı.Son olarak ülkesi Corinthians takımında oynuyordu Ronaldo.Ne yazıkki sakatlıklardan bir türlü düzelemedi ve futbolu bıraktığını açıkladı.
3 kez dünyada yılın futbolcusu seçilen El Fenomeno Estado de Sao Paulo gazetesine yaptığı açıklamalarda  "Sakatlıklardan bir türlü kurtulamıyorum. Futbolu bırakmamın tek nedeni bu. İyileşirim sanmıştım, ancak bir türlü tam iyileşemiyorum. Oynamaya devam etmek istiyordum ama yapamıyorum. Artık bırakmamın zamanı geldi" şeklinde konuştu.Çok duygusal bir konuşma olmuş çok üzüldüm açıkçası haberi duyunca.

Dediğim gibi Ronaldo en sevdiğim futbolculardan biriydi.Ne yazıkki çok sakatlık yaşadı.Bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en iyi golcüsü.Bire bir de affetmiyordu ve sayısız silahı vardı.Tabiki futbol tarihinin en önemli futbolcuları arasındaydı.Üst düzey takımlarda müthiş performanslar gösterdi."El Fenomeno" erken veda etti ne yazıkki.Onu yeterince izleyemedik..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder