14 Şubat 2011 Pazartesi

Beşiktaş'ta Şok Gelişme!

Beşiktaş'ta biraz önce şok bir gelişme yaşandı.11 senedir takımın formasını giyen kaptan ve milli futbolcu İbrahim Üzülmez'in sözleşmesi tek taraflı olarak feshedildi.

Evet bir anda toplantı sonrası tecrübeli oyuncunun sözleşmesi feshedildi.Henüz sebep hakkında kesin bir açıklama yok.Kulüpten "13 Şubat 2011 tarihinde oynanan MKE Ankaragücü - Beşiktaş müsabakasının devre arasında soyunma odasında futbolcumuz İbrahim Üzülmez'in sebebiyet verdiği sportmenliğe aykırı davranış neticesinde, teknik heyetimizin verdiği rapor ve durum Yönetim Kurulumuz'un bugün olağanüstü yaptığı toplantıda değerlendirilmiş ve İbrahim Üzülmez'in sözleşmesinin feshedilerek kulübümüz ile olan ilişkisinin kesilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız." açıklaması geldi.

Nasıl bir olay oldu bilmiyorum ama kulübe iyi kötü 11 yılını vermiş,kaptanlığa kadar yükselmiş bir emektar futbolcuyu neden böyle bir anda kadrodan çıkarttılar kulüpten yolladılar çok şaşırdım ve anlam veremedim.Ne yaptı o konuda da bir açıklama yok.Bundan önce de konuşulan birşey değildi bu yani bir anda sözleşmesi feshedildi.Geri dönüşü de yok yani kadro dışı filan bile bırakılmadan direk yollandı.Üzüldüm açıkçası."Deli" İbo'muzdu o bizim.Ne kadar kızsak ta beğenmesek te bu şekilde bir veda hiç yakışmadı.Büyük ayıp edildi diye düşünüyorum gerçi ne olduğu belli değil hala.Çok büyük bir terbiyesizlik yapmadıysa veya olay çıkarmadıysa çok ayıp oldu bu adeta vefasızlık..

Güvenilir haber kaynaklarından HABER1903'ün edindiği bilgiye göre dün oynanan Ankaragücü karşılaşmasında yenilen golden sonra İbrahim Toraman'ın Üzülmez'e söylediği söz sonrası soyunma odasında tartışma yaşandı. Olayın büyümesinin ardından Üzülmez'in Toraman'ı yumrukladığı öğrenildi.Verilen rapor sonrası Toraman'ın küfür etmediğinin belirtilmesi üzerine Yönetim Kurulu İbrahim Üzülmez'in sözleşmesini tek taraflı feshetti.

Bakalım olayın altından ne çıkacak.Çok merak ediyorum.Umarım böyle bir vefasızlık olmamıştır.Güle güle kaptan güle güle "Deli" İbo.Her şey için çok teşekkürler bir taraftar olarak seni unutmayacağız..

1 yorum:

  1. Kendi açıklamalarıda var.Yumruk attım ama küfür ettiler.Dayanamadım diyor.Teknik patronunuz yerli değilse saygın bir yabancıysa, bakmaz öyle 11 yıldır takıma hizmet etmiş mi diye.Yaptığı hata affedilir cinsten değil.Antreman esnasında olsa eyvallah ki bunun affı verildi.Maç arasında bi takım arkadaşına yumruk atmak ne demektir.Yakışmadı Deli İbo.İsmail'in önü açıldı.Sürekli forma giyinmesi kendini geliştirmesi adına olumlu.Ama o mevkide rakibinin olmaması beni düşündürüyor.

    YanıtlaSil