14 Şubat 2011 Pazartesi

Biyonik Adam Robert Kubica



15 günlük okul tatilimde interneti olmayan bi diyara düştüğüm için sanal ortamdan bayağı uzak kalmış bulundum.Neyseki artık o çok sevdiğim sanal dünyama geri döndüm.Spor haberlerini karıştırırken tabiki en çok motor sporlarından ki
kısımda bulunan kubica'nın kazası gözüme çarptı.Hayati tehlikesinin olmadığı,Formula 1 hayatının ise riskte olduğu haberlerini üzüntü vericisi bi şekilde okudum.Neyseki Kubica ümitleri kesilen sağ elini kullanmaya başlamış.Sağ elinden şüphelenen doktorlar bu gelişmeden sonra mutlu haberi motorspor severlerine ulaştırmakta geçikmemiş.2.operasyonunu geçirdikten sonra bu sezonki yarışlarda yer alıcağını söylemiş bi spor bültenine.Ne kadar doğrudur bilemicem ,benim pek inananasım gelmedi.Kubica ayak bileğinde ve omzunda ki kırıklar nedeniyle bi operasyon daha gerçekleşiricekmiş.Hani Kanada'da yaptığı kazadan sonra kısa sürede ayağa kalkan Kubica bu sezonda dönerse pek şaşırmam doğrusu.Kubica'nın durumu her geçen gün daha iyiye gittiği haberleri bi F1 sever olarak beni mutlu ediyor.F1 dünyasının Kubica'lara ihtiyacı var.Özellikle Lotuss Renault takımının.Neyse efendim geçmiş olsun dileklerimizi sunalım biz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder