4 Şubat 2011 Cuma

All Star Yedekleri Açıklandı



Büyük merakla beklenen 2011 All Starı çerçevesinde yapılacak Doğu-Batı maçının ilk beşleri daha önce açıklanmıştı.Dün gece itibariyle kadroların geri kalanları da açıklandı.Önce yedekleri vereyim sonra bir de değerlendirmesini yapayım.


Batı: Tim Duncan(San Antonio Spurs)
Pau Gasol(Los Angeles Lakers)
Rusell Westbrook(Oklahoma City Thunder)
Blake Griffin(Los Angeles Clippers)
Manu Ginobili(San Antonio Spurs)
Dirk Nowitzki(Dallas Mawericks)
Deron Williams(Utah Jazz)

Doğu: Ray Allen(Boston Celtics)
Paul Pierce(Boston Celtics)
Rajon Rondo(Boston Celtics)
Kevin Garnett(Boston Celtics)
Chris Bosh(Miami Heat)
Joe Johnson(Atlanta Hawks)
Al Horford(Atlanta Hawks)

Evet kadrolar böyle.İncelemeye Batı'dan başlayalım.Öncelikle David Stern'ün Yao yerine kimin ilk beş başlayacağını açıklamadığını ve Batı kadrosuna bir kişinin daha ekleneceğini söyleyeyim.Batı yedeklerine baktığımızda Tim Duncan seçimi göze çarpıyor.Duncan bu sene eskisi gibi değil.30 dakikadan az süre alıyor ve istatistikleri de öyle göz kamaştırıcı değil.Ama bahsedilen kişi Duncan olduğu için saygıdan ötürü bile All Star olması gerekli diye düşünmeden edemiyor insan.Ayrıca sezona müthiş giren ve ligin zirvesinde yer alan Spurs'ten tek oyuncu seçmek te istenmemiş olabilir ki bu da doğru bir düşünce ama bu isim Duncan değil de Parker olsaydı ben yine pek itiraz edileceğini sanmmıyordum.Her şeye rağmen Duncan o takımın lideri ve bu seçim de bir yere kadar sorgulanabilir.Şunu kesinlikle söylebilirimki bu istatistikleri Duncan değil de sıradan bir oyuncu sergileseydi All Star için adı bile geçmiyor olurdu.Batı da ilk kez All Star olacak olan Westbrook ve Griffin seçimleri bence doğru.Her iki oyuncu da harika bir sezon geçiriyor ve bunu ödüllendirmek gerekiyordu.Diğer oyuncu seçimleri de doğru diye düşünüyorum.Dışarıda kalan oyuncular arasında benim en çok üzüldüğüm isim Lamarcus Aldridge oldu.Ben çok hak ettiğini düşünüyordum.Yao'nun yerine açılacak olan kontenjandan girmesini isterim açıkçası.Ancak Nba yönetiminin bu kontenjan için Nash'i düşündüğü konuşuluyor.Nash te bu sezon kendi standartlarında orta halli bir sezon geçiriyor ama yine de All Star da yer alması güzel olur seyir zevki açısından.All Star da olmaması en çok konuşulan isimlerden biri de Kevin Love oldu.Love da çok iyi bir sezon geçiriyor.İstatistikleri de çok iyi ama yine de bir kesim onun All Star'ı hak etmediğini,istatistiklerinin yalancı olduğunu söylüyorlar.Ben de kararsız bir durumdayım açıkçası ama Aldridge'in ondan daha çok hak ettiğini düşünüyorum dışarıda kalanlar arasında.Bakalım Yao'nun yerine kim seçilecek All Star'a..Genel olarak Batı'nın seçimleri güzel olmuş yani hak edenler seçilmiş.

Doğu'da işler biraz daha karışık.Semih'in de yer alamaması üzücü olmuş bizim adımıza.Tabi bu işin esprisi ama Boston'dan tam 4 oyuncu seçilmiş yedekler için.Ben kişisel olarak Rondo ve Pierce'ın biraz da Garnett'in hak ettiğini düşünüyorum ama Ray Allen seçimini anlamadım.Atlanta'dan da 2 oyuncu seçildi.Joe Johnson kötü başladı sezona ama son dönemde toplamıştı ancak bu yeterli miydi?Bence değil...Horford ta istikrarsız bir görüntüdeydi sene başından beri ama o da son dönemde toparlayanlardan.Bence ondan daha çok isimler vardı.Takım arkadaşı Josh Smith seçilebilirdi illa Atlanta'dan adam seçilecekse..Bosh seçimini zaten hiç anlamadım.Bosh tam yancı konumunda kendi standartalrında kötü bir yıl geçiriyor.Bence All Star olmayı da hak etmiyordu.Boozer gibi formda bir sezon geçiren bir oyuncu varken hele hiç...Boozer'ın All Star olmamasına da çok şaşırdım gerçekten.Onsuz zorlanıyor Bulls ama o varken zirveye oynayan bir takım görüntüsünde.İstatistikleri de iyi neden seçildi anlamadım.Bosh seçildiyse onun hayli hayli seçilmesi lazım bence.Dışarıda kalmasına üzüldüğüm bir başka isimse Bogut.Bence kendisine çok haksızlık ediliyor.Tüm o Bucks karmaşasının içinde hem de bir uzun olarak bence harika katkı veriyor Bogut.Keza onun da istatistikleri çok iyi.Horford yerine seçilebilirdi.Bosh'u saymıyorum bile...Doğu'da kısa yedek konusunda bir sıkıntı oluşmuş bunu Allen ve Johnson tercihlerinden görebiliyoruz.Yerlerine kim seçilebilirdi diye düşündüm.Knicks'in bu seneki çıkışında önemli pay sahibi olan Felton veya Chandler alınabilirdi bence.Başka da bir seçim gelmiyor aklıma.Doğu'da sadece 6 takımın %50 galibiyet yüzdesi üzerinde olması da seçimleri zorlaştırıyor.Zaten tüm oyuncular bu 6 takım arasından seçilmiş.Dediğim gibi pek hak etmiyor bu oyuncular ama yerlerine seçilecek oyuncu sayısı en fazla 3'tür.O yüzden pek te şaşırmamak lazım ama dediğim gibi Bosh seçimine çok şaşırdım diyebilirim.Miami'nin havasından girdi büyük ihtimal ama Boozer'a haksızlık olmuş.Bogut'a zaten sürekli haksızlık yapılıyor..

Evet sonuç olarak kadrolar Yao hariç şekillendi.Onun yerine oynayacak isim de önümüzdeki günlerde belli olur.Umarız keyifli bir maç olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder