5 Şubat 2011 Cumartesi

Kareem Kanseri Yendi


Kareem Abdul Jabbar..Bir istikrar abidesi,Nba tarihinin en skorer ismi,oyunuyla bir döneme damgasını vurup şampiyonluklar kazanmış bir oyuncu tabiki de bir efsane..Sky Hook'un da mucidi..Sayısız başarılar kazandı hem UCLA'yla hem Milwakuee'yle hem de Lakers'la.Durdurulamaz bir oyuncuydu.

Benim de en çok sevdiğim oyuncular arasında yer alır Kareem.Tabi oynayışına tanıklık etmedim zamanında ama denk geldikçe birçok eski maçını izledim kendisinin.Çok büyük bir oyuncuydu.Karakteri de bir o kadar büyük..Nba tarihinin en çok saygı gören oyuncularından biri.Hall of Fame'de tabiki.

Kareem'in 2 yıl önce malesef kan kanseri olduğu açıklandı.Daha önce aile fertlerinden bazılarını da kanserden kaybetmişti Abdul Jabbar.Ancak "Erken teşhis hayat kurtarır." sözü bir kez daha doğrulandı ve Kareem 2 yıldır kansere karşı verdiği savaşı kazandı ve tamamen yendiği açıklandı.

Çok sevindim gerçekten.Dediğim gibi en çok sevdiğim oyunculardan biriydi Kareem.Büyük saygı duyuyorum kendisine nitekim neredeyse herkes te benimle aynı görüştedir.Kareem'in kanseri yenip sağlığına kavuşması gerçekten çok güzel bir haber.Tabiki saevdiğim bir oyuncu olduğu için çok sevindim ama en nihayetinde o da bir insan.Onun gibi birinin aramızdan ayrılması gerçekten çok üzerdi beni ve birçok kişiyi..Neyse fazla uzatmayalım.Geçmiş olsun Kareem Abdul Jabbar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder