23 Ocak 2011 Pazar

Spartacus Geldi



Spartacus dizisine olan hayranlığımı az çok biliyosunuzdur nitekim daha önce de bahsettim.İlk sezonu 1 hafta da bitirdikten sonra yeni sezonu da heyecanla beklemeye başladım.Dün itibariyle de Spartacus Gods Of The Arena başladı ve yayımlandı.

İzledim tabiki bende çıkar çıkmaz.Sizlere de dizinin 2.sezonunun ilk bölümü hakkında ufak bir değerlendirme yapayım dedim.Altyazı bulamadım başta.Sonra altyazısız izliyim dedim onu da pek beceremedim en sonunda altyazısı da çıktı ben de izledim.Çok sağlam olmuş.Yeni bir hikaye var.Spartacus gelmeden önce Ludus'ta neler olduğu anlatılıyor.


Hikayenin baş elemanı olmasını beklediğim  Garnicus hafiften Spartacus'u andırıyor.Omzuna taktığı şey ve 2 kılıçla dövüşmesi falan.Ama eleman doğuştan yetenekli.Doctore'yi başkasının oynamasına baştan çok şaşırdım da sonradan anladımki Oenemaus olarak dizide varmış bizim Peter Mensah.Yani daha Ludus'ta Doctore olamamış Thekoles dövüşünden sonra formunu yeni kazanan bir gladyatör.Ayrıca karısı da var Oenemaus'un Ludus'ta.

Blood and Sand'te düşman olan Solonius ve Batiatus'un burada aralarından su sızmaması da beni şaşırtan başka bir özellik oldu.Crixus ta saçlar uzun,sakallı filan daha değişik ve iyi olmuş.Tecrübesiz bir köle olarak Ludus'a katıldı o da.Onun da eğitilip gladyatör oluşunu izleyeceğiz.

İlk bölüm çok güzel olmuş.İlerleyen bölümlerde sağlam olaylar olacak besbelli.Gözler tabiki Spartacus'ü arıyor arada ama bu hikaye de güzel ve sürükleyici olacağa benziyor.En azından ilk bölümden bu kadarını anladım.Ben çok beğendim ilk bölümü.+18 sahneler var tabi.Artık Spartacus izleyenler alışmıştır izlemeyenleri uyarayım şimdiden ona göre izlesinler.



Spoiler vermeden değerlendirmeye çalıştım ilk bölümü.Spartacus hayranları beklemeye değmiş diyebilirim.Eminim Spartacus severler çoktan izlemiş ya da en yakın zamanda izleyeceklerdir.Benden tam not.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder