27 Ocak 2011 Perşembe

Efsaneden Veda



Manchester United'ın tecrübeli kalecisi Edwin Van Der Sar yıllar süren futbol kariyerini bu sezon sonunda noktalayacağını açıkladı.

Futbol tarihinin en iyi kalecilerinden biriydi Van Der Sar.40 yaşına geldi artık tabiki zorluk çekiyordu bazı konularda.Ama yine de bırakması üzdü beni.En çok sevdiğim oyunculardan biriydi.Yıllarca başarılı performanslar getirdi."Ne zaman bu kararı verdiğimi hatırlamıyorum. Ama şöyle diyelim uzun süredir bu konuyu düşünüyorum. Karımın hastalığından sonra daha çok düşünmeye başladım. Şu an kendisi iyi ve artık zamanımı ailemle geçirmek istiyorum." diye konuştu Van Der Sar.

Uzun boyuyla rakip forvetlere geçit imkanı tanımayan bir kaleci olarak ün yapmıştı ve oynadığı takımlarda kazandığı başarılarda hep ön plana çıkmıştı.Birebir de çok başarılıydı gerçekten.

Sonuç olarak onu kalede görmeye o kadar alışmışız ki bırakacak olması üzdü.Manchester United'ta bu haber sonrası yeni kaleci arayışlarına başlamış.Milli takımı bırakmıştı zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder