9 Ocak 2011 Pazar

İnsan Mısın?

Dün gece Yetenek Sizsiniz'e bir adam çıkmış.Ben izleyemedim o gün de sonra baktım herkes bir adamdan bahsediyor videolar paylaşılıyor filan.Nedir ne değildir bir izliyeyim dedim.Vay anasını dedim hakikaten.

Bir ilizyonist çıkmış.Ben zaten bu tip işlerden etkilenirim hep ama adam bir garip yani.Yaptığı şeyler çok enteresan ve açıklanamaz.Son rakamlı olan hakkında bir teori ürettim sadece.Diğerlerini hiç anlayamadım çözemedim hele o kart seçme olayı filan..Zaten juri de haklı olarak çok çok etkilendi keza bende.Valla çok değişik ve çok enteresan bir şov olmuş tabi çok ta güzel olmuş.Adam direk favorilerim arasına girdi yarışmadaki.

Bizim Türk halkı da enteresan.Adamı sahtekar bile yapmışlar yorumlarda.Çok değişik bir durum ya.Cem Yılmaz'ın dediği gibi."Adam gerçekten uçuyor olsa peygamberliğini itiraf eder zaten."Neyse...Dediğim gibi acaip etkileyici bir gösteri olmuş.Helal olsun adama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder