5 Ocak 2011 Çarşamba

Kazım Geyikleri


Bildiğiniz gibi Galatasaray son günlerde Colin Kazım'la anlaştı ve takımı kadrosunu kattı.Bu transfer hakkında pek yorum yapmak istemiyorum ben.Bu konuda da sıkça geyik dönüyor ben daha çok bu kısmıyla ilgilenicem işin..Ben de bunları gördüm paylaşayım dedim.Bir çoğunu görmüştüm de görmediklerimi de Mynet'te gördüm.Çok komik olmuş cidden.Yukarıdaki resim de çok manidar.Heh heh..Buyrun efendim...

Adnan Sezgin: "Her şeyi yapar bunu yapmaz, her şey olur bu olmaz dediler. Yaptım oldu."
Kont Adnan Sezgin: "Misimovic'e sakız nasıl çiğnenir göstermek için aldım."
Polat Alemdar: Şimdi kes sesini ve tak şunu... (Kelepçeyi uzatırken)
Abdul Kader Keita: "Benim suçum neydi..?"
Sergen Yalçın: "Sıkıntı var"
Rıdvan Dilmen: "Bir Alex değil"
Alex: "Bir Alex değil diyeni döverim. Yetti artık!"
Andre Santos: "Sen önce bir yerleş hele, sonra beni de yanına aldırırsın kanka."
Hıncal Uluç: "Go home Colin"
Emre Belözoğlu: "Doğuştan Galatasaraylıydı bence."
Erman Toroğlu: "Toplu sünnet düğünlerinde, açılışlarda, barlarda Arda'yla beraber iyi ikililer."
Ali Lukunku: "Kazım da yerimi dolduramayacaktır"
İlker Yasin: "Şimdi onlar düşünsün"
Bir taraftar: "Savaşan adam beklerken sevişenini aldık, hey Allahım ya..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder