29 Ocak 2011 Cumartesi

Allah'ından Bul Garnett

Dün gece gerilimi yüksek maçlar vardı Nba'de dediğim gibi.Bunlardan biri de Boston-Phoenix maçıydı.Sonucuna en çok şaşırdığı maç buydu çünkü savunması baya kötü olan Suns Celtics'i sadece 71 sayıda tutarak müthiş bir iş başardı galibiyeti de aldı.Baştan sona üstün bir oyun sergiledi Suns.Ancak yazımın konusu bu değil.

Yazımın konusu başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Garnett.Kevin Garnett tüm Nba'in en çirkef oyuncularından biri.Açıkçası benim de baya nefret ettiğim bir oyuncu kendisi.Garnett'in kazanma hırsına diyecek yok.Ama bu yolda yaptığı bazı şeyler baya bir ayıp sınırını geçiyor.Örneklerinden biri bu sabah yaşandı.

Channing Frye üç sayı çizgisinin gerisinden kalktığında Garnett geldi ve Frye havadayken ayağını düşeceği yere kasten koydu.Yani bu direk sakatlamaya yönelik bir hareket.Frye'ın bileği ciddi anlamda sakatlanabilirdi.Bu art niyetten,terbiyesizlikten ve rezillikten başka birşey değil.Herkesin antipatisini kazandı Garnett.Kasten geliyor oraya ve bilerek uzatıyor ayağını.Frye da sonuna kadar haklı olarak tepki gösteriyor ayağa kalkıp.Garnett'te üste çıkmaya çalışarak hala ortamı geriyor.Daha osnra oyuncular filan giriyor araya ve tartışma bitiyor.Garnett te atılıyor.

Yani çok sinirlendim izleyince.Nasıl bir nefrettir,çekememedir anlamadım.Mağlubiyet sert oldu biraz evet ama yani bunu yapma hakkı vermez Garnett'e.Yaptığı büyük terbiyesizlik.Ben ceza almasını da bekliyorum.Çünkü direkt olarak sakatlamaya yönelik iyi niyetten fazlasıyla uzak kasti bir müdahele.Ayıp gerçekten.Frye'ı sakatlasa eline ne geçecek.Ne mantıkla yaptı merak ediyorum.

Ne diyelim.Allah'ından bul Garnett.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder