11 Ocak 2011 Salı

Altın Messi

Barcelona'nın süper yıldızı Lionel Messi ödüle doymuyor.Bu sefer de Fifa tarafından "Yılın Futbolcusu" ödülünü takım arkadaşları Xavi ve Iniesta'nın önünde kazandı Arjantinli futbolcu.

Ancak Messi'nin bu ödülü kazanması büyük eleştrilere de sebep oldu.Casillas,Cristiano Ronaldo,İspanyol basını ve son olarak ta yılın teknik direktörü seçilen Jose Mourinho Messi'nin bu ödülü hak etmediği görüşünü savundular.Bu görüşü savunmalarının en önemli nedeni de Dünya Kupası'nı kazanan İspanya Milli Takımı'nın oyuncuları Xavi ve Iniesta'nın hem takımsal hem de Milli takım bazında çok çok iyi performans sergilemesi buna rağmen Messi'nin Milli takım da çok başarısız bir performans sergiledi.Hatta son üçe kalamayan Sneijder'in de bu ödülü kazanması gerektiği ciddi ciddi tartışılıyor.

Bana kalırsa ben de Messi yerine bu 2 futbolcudan birinin alması gerektiğini düşünüyordum.Dünya Kupası'nı kazanması da İspanya'nın bu görüşüm için en büyük destek.Messi tabiki çok iyi bir oyuncu ama her alanda sergiledikleri performans göz önünde bulundurularak bu ödül verildiği için ben Xavi veya Iniesta'nın (ki bana kalırsa Xavi) ödülü alması gerektiğini düşünüyordum.Neyse tebrikler Messi.Bu aldığı son ödül olmayacaktır tabiki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder