30 Ocak 2011 Pazar

Kavgacıların Cezaları Belli Oldu


Dün gece gerilimli bir akşam olduğundan bahsetmiştim.Garnett olayı ve Williamsların kavgası yaşanmıştı dün gece.Nba yönetimi de cezalar hakkında toplandı.Çok iyi günlerine denk gelmiş heralde çünkü benim beklediğimden çok az ceza geldi 3 oyuncuya.

Önce Garnett'e değinelim.Malum bu gece Lakers-Boston maçı var ve Garnett bir önceki maç atıldı.Yani olası bir maç cezası takımı için de ciddi sorun olabilirdi.Ayrıca hazırlattığı ayakkabılar da boşa gidicekti.Her neyse Garnett'in yaptığı ayıba Nba yönetimi maç cezası vermeme kararı aldı.En azından 1-2 maç bekliyordum.Ama belki de sırf bu maçın reytingleri düşmesin diye ufak bir pazarlama oyunu da olabilir.Sonuç olarak Garnett ceza almadı ve bu gece Lakers'a karşı oynayacak.

Gelelim 2 Williams'a.Onlar da bir anda ciddi bir kavga yaşadılar.Yumruklar filan uçuştu.Diğer oyuncular,hakemler filan araya girdi.Bu kavgaya da ciddi bir ceza bekliyordum en azından 5 maç filan ama dediğim gibi Nba yönetimi iyi tarafından kalkmış çünkü Shawne'ye 1 Marvin'eyse 2 maç ceza verildi sadece.Şaşırdım hakikaten.Savrulan yumrukların tam isabet etmemesi belki biraz ceza da hafifletici bir unsur olsa da verilen ceza bence çok az.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder