18 Aralık 2010 Cumartesi

Takasa Gel


Orlando Magic'ten ayrıldıktan sonra düşey atış hareketi yaparmışcasına tepe taklak gelen Hido,tekrardan Florida takımının bünyesine katıldı.Bu kısım bizler,yani Türk Basketbol Severleri ilgilendirdiği için buradan gireyim dedim mevzuya.Öte yandan takas 3 takım arasında gerçekleşti.Phoenix Suns,Washington Wizards ve Orlando Magic'in gerçekleştirdiği takasta yer değiştirmeler şöyle;

Arenas+J-Rich+Hedo+E.Clark=Orlando Magic
Rashard Lewis=Washington Wizards
Vince Carter+Marcin Gortat+Mickael Pietrus+2011 birinci tur draft hakkı+3M.D=Phoenix Suns

Öncelikle Hidayet'in tekrardan Magic'te olması beni çok mutlu etti.Özellikle 2 yıldır sergilediği performans ve NBA otoritelerince overrated bir oyuncu olarak gözükmesi beni çok rahatsız ediyordu.Sonuçta zirveye ulaştığı takıma geri dönmesi her ne olursa olsun,onun için iyidir.Stan Van Gundy'le tekrardan buluşması cabası.

Gilbert Arenas'ın gelişinden söz edersek;onun Lewis'le takasına pek bir mana veremedim.Hedo'nun verimini de düşürüceğine inanıyorum,en azından Washington'daki misyonuna bürünürse.Hidayet'in nokta şutör yapılmaya çalışıldığında gösterdiği performansı hepimiz gördük.Van Gundy'nin bunu denemeyeceğini düşünsemde,Arenas'ın varlığı takım içinde bir huzursuzluk yaratabilir-dediğim gibi topu hep elinde isterse-

Bir başka durum ise Arenas'ı bir başka takasta kullanmaları olasılığı.Bu durum hakkında şuanda bir haber çıkmasa da,neden olmasın diyorum.

Arenas'ın takılma katılmasındaki amacın tam olarak ne olduğunu anlamış değilim aslında.Arenas'ın kontratı 2013'te bitiyor ve katlanarak artıyor.Yani verdikleri Lewis kontratından pek bir farkı yok.Arenas'tan farklı bir beklentileri olsa gerek.Yani bana sorsanız,takım verimliliği açısından Nelson+J-Rich+Hedo üçlüsü takım için en verimlisi olur,Arenas'ın kötülüğünden falan değil tabii ki.Bildiğiniz gibi saha içi olaylar.

J-Rich'in Magic'e gelmesi,özellikle Pietrus'un ayrılışıyla olması gereken bir hamleydi.

Phoenix'te ise Nash-Carter yanyana olacak,ordan çok verimli bi sentez çıkacağını düşünmüyorum,Gortat'ı kattılar kadroya,bir uzun katmaları şarttı.Böylece Gortat'ta çok istediği süreleri bulabileceği bir takıma gitmiş oldu.

Rashard Lewis'e de değinelim,Washington Wizards'a gitti kendisi,Allah kolaylık versin.Bir atıcı 3 numarayı daha kadrosuna kattı.Wizards'ın asıl amacı Wall'un önünü açmaktı bence.Lewis'in yüklü kontratı ama onların başına bela olabilir.Çünkü malum Arenas'ın kontratı bu sene bitiyordu ama Lewis'in daha 3 yılı var 15 milyon dolardan.O konuda bir sıkıntı yaşayabilirler.Bu da demektir ki yine Josh Howard'tan vazgeçtiler artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder