20 Aralık 2010 Pazartesi

Sinan Şamil Sam Yoğun Bakımda



Küçüklüğümde babam sayesinde Alman kanallarını izleme olanağı ile Sinan Şamil sam'ın çoğu maçlarını izleme fırsatına sahip oldum.Gecenin bi yarılarında elimizde kahveler ile ekran başındaydık.Ben bazı maçların sonlarını getiremesemde elimden geldiğince izlemeye çalıştım.Türkiye'de sadece kemer maçları canlı olarak yayınlandı.Sinan Alman Boks Ligi'nde dövüştüğü için Alman kanalları genelde Sinan'ın maçlarını verirlerdi.Çok maçta göğsümüzü kabartmıştır bu Boğazın Boğası lakaplı boksörümüz.Son zamanlarda büyük düşüşe girdi ve gitgide gözden ve formdan düştü.Artık maçları yayınlanmaz oldu.Maçlara çıkmaz oldu.Uzun zamandır boks maçıda takip edemiyorum açıkcası.Kimi ekşi sözlük yazarlarına göre Ankara gecelerinde zil zurna saroş görüldüğü söyleniyor da ne kadar doğrudur bilinmez.Derken bizim boksörümüzn adını haberlerde duydum.Ne yazık ki yoğun bakımda olduğu haberiydi.Karaciğer yetmezliğinden kan kusuyormuş.Bir süre önce başka hastahanede mide kanamasından tedavi görmüş Sinan.Spora dönmesi imkansızmış umarım tekrar hayatına döner.Çünkü hayatı tehlikesi üst üdzeydeymiş.Çok üzüldüm.Beni ve birçok Türk insanını az mutlu etmedi bu koca adam.Acil şifalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder