12 Aralık 2010 Pazar

Kobe Bryant THY'de



Evet evet yanlış okumadınız.Türk Hava Yolları sponsorluk işini iyice abarttı ve dünyanın en iyi basketbolcusu olarak gösterilen Kobe Bryant'la tanıtım elçiliği yapması konusunda anlaşmaya vardı.Böylece Los Angeles hattını açmaya hazırlanan THY büyük bir reklam yapma şansı yakaladı.

Daha önce Barcelona ve Manchester United gibi dev klüplerle sponsorluk anlaşması imzalamıştı THY.Bu da dev bir adım oldu tanıtım konusunda.Kobe de bu anlaşmadan baya heyecanlanmış gibi."Türk Hava Yolları'nın küresel marka tanıtım elçisi olarak seçildiğim için gururluyum. Türk Hava Yolları 77 yıldır yolcularına mükemmel bir hizmet sunuyor ve artık Los Angeles'lıların da bu hizmeti ilk elden deneyimleyeceği için de mutluyum. Türkiye doğal güzellikler ve binlerce yıllık tarihi açısından zengin bir ülke ve ben bu ihtişamın dünyadaki diğer insanlara ulaştırılmasında Türk Hava Yolları ile işbirliği yapacağım için mutluyum. En kısa sürede Türk Hava Yolları ile uçmak ve mükemmel servisi ve üst seviyede övgü alan yemekleri kendim denemek için sabırsızlanıyorum" açıklamasını yapmış.Kobe gibi birinin sadece para için bunu yaptığını düşünmek zaten hayalcilik olur.Bu yüzden onun da demek ki ilgisini çekmiş bu anlaşma.

 Kobe'nin rol alacağı reklam filmleri,bilboard'lar vs 2011 yılından itibaren yayınlanıcakmış.Böyle büyük bir iş yaptığı için THY'yi kutlayıp her 2 tarafa da hayırlı olsun diyelim bizde.Umarız Kobe de Türkiye'ye ziyarete gelir bu anlaşma sayesinde biz de onu görme şansı yakalarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder