11 Aralık 2010 Cumartesi

Bu Nedir Ya?


Bu görüntü Dha'ya bomba gibi düştü açıkçası.Bende görünce çok şaşırdım.Abd'de bir geyik avcısı ormanda avdayken bir anda önüne fırlayan bu yaratığın fotoğrafını çekmiş.Makinesi kaçarken kırılsa da hafıza kartı zarar görmediği için fotoğrafları yayınlamış.Gerçek olduğunu herhangi bir oynama yapmadığını yada fotoğraf hilesi kullanmadığını söylemiş.

Herhangi bir açıklama da gelmedi bu konuda yani hile var filan diye.Nasıl bir yaratık bu anlamadım gerçekten.Yani insan olmadığı kesin.Gözleri hadi flaştan parlamış olsada suratı çok garip.Burnu ağzı falan insanca değil.Vücudu biraz zayıf bir insanı andırıyor gibi.Ya gerçek mi bilmiyorum tabiki böyle şeyler daha önce de çok söylendi yazıldı resimler kullanıldı çekildi.Ama bu son olay bomba gibi düştü dediğim gibi.Bir de malum NASA son dönemde çok soru alıyor bu konuda.Bir de bu çıkınca insan işin Gora'daki gibi feyk(!) olduğu ihtimalini arttırır gibi.Ama yine de şaşırdım görünce ondan sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder