6 Aralık 2010 Pazartesi

Bu Nasıl Hava? #3



Şu mevsimlere baya bir anormal kaçan sıcaklara taktım biliyorsunuz.Geçen gün de yazdım soğuk hava geliyormuş nasıl olcak o iş diye.Hakkaten de Cumartesi günü kısa kolluyla gezebilirken bir günde hava 180 derece değişti.

Bir anda buz gibi bir hava oldu.12-13 derece rahat düşmüştür yani.Acaip şaşırdım ya nasıl böyle ani ve büyük bir değişim oldu.Hiç sallamamıştım bu kar geliyor falan filan açıklamalarını ama fena patladık.Yani bir gecede bu kadar büyük bir değişim hiç beklemiyordum.Cumartesi günündeki havayı da görünce iyice takmadım.

Havayla köşe kapmaca oynuyorum resmen.Kazakları yurda İstanbul'a götürdüm hava sıcak piştim.İzmit'e ince giysilerle geldim buraya gelince de hava buz oldu iyi mi.Bir türlü tutturamadım ritmi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder