12 Aralık 2010 Pazar

Semih Erden'in Gecesi



Bu sabaha karşı oynanan maçta Boston Celtics Charlotte Bobcats'i 93-62'lik skorla geçmeyi başardı.Tabii bu normal bir durum.Bizi ilgilendiren kısmı ise Semih Erden'in 41 daika süre alması.Oldukça anormal bir durum gibi geliyor dimi?

Shaquille O'neal,K.Perkins,Jermaine O'neal'ın yokluğunda meydan Semih'e kaldı.-ki ben JO'dan daha fazla hak ettiğini düşünüyorum,rotasyondaki yerini.-Semih böylelikle 2 maç üst üste ilk beş çıkmış oldu Celtics formasıyla.Geçen maç ilk beş çıkıp 18 dakika süre almasına rağmen,bu kez maçın gidişatıyla da dolaylı olarak tam tamına 41 dakika süre aldı.Maç boyunca çeşitli hatalar yapsada-özellikle yardım savunmasını yaparken,kendi adamını kaçırma gibi hatalar yaptı.Avrupa basketbolundaki yardım savunmasını NBA'de yapmaya çalıştığınız zaman,diğer oyuncular size yardıma gelmediğinde siz adamınızı kaçırmış gibi oluyorsunuz.Semih'te 2-3 kez bu durumla karşılaştı.-Öte yandan genel anlamda savunmaya sertlik getirdiğini söylebiliriz.Ancak rakip Charlotte Bobcats olduğundan söyleyeceğimiz tüm güzel şeyler hafiften havada kalır nitelikte.Yaptığı 5 blok savunmadaki gayretinin bir göstergesi.

Öte yandan en önemli konu şu ki,hiç sırıtmıyor Semih Erden.Rondo-Allen-Pierce-Garnett-Erden,nasıl sırıtmaz diyenleriniz vardır.Ondan söz etmiyorum,genel anlamda işine konsantre,ne yapacağını bilen bir oyuncu izliyorsunuz Semih'i izlerken.Hücumda Vafer'ın son dakikaki asistleriyle çift haneye ulaşmayı başarıp,kariyer sayı rekorunu da bi güzel kırdı.Shaq'ın ne zaman döneceğini bilmiyorum ama bu maçlarla Doc Rivers'ın gözüne girmeyi başardığını düşünüyorum.Bir de şuna değinelim,Semih'in serbest atış yüzdesi de onun için büyük avantaj,dün 4-4'le attı çizgiden.



Olayın asıl beni ilgilendiren kısmına geçersem,Jordan'a üzülüyorum abiler.Herif acı çekiyor kenarda.Bobcats'in bu sene son dakikada kaybettiği maç sayısı az buz bişi değil.Bir de böyle mağlubiyetler...Kısaca Jordan'ın kanser olmasından korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder