6 Aralık 2010 Pazartesi

Av Mevsimi Değerlendirmesi



Geçenlerde filmden bahsetmiştim gidilip izlenesi film diye.En kısa zamanda izleyip değerlendirme yapıcam demiştim.Filmi Cumartesi günü izledim değerlendirmesi bugüne kısmet oldu.Pek uzatmadan filme geçiyim.

Film bir cinayetin gizini çözmeye çalışan polislerin hikayesini konu alıyor.Şener Şen ekibin başı olan tecrübeli polis "Avcı"'yı canlandırıyor.Cem Yılmaz "Deli İdris"'i Okan Yalabık ta ekibe yeni katılan "Çömez"'i,Çetin Tekindor zengin bir işadamı olan "Battal"'ı Melisa Sözen de Deli İdris'în boşandığı eşini canlandırıyor.Burada oyunculuklara bir parantez açmak istiyorum.Zaten oyuncuların isimleri duyulduğundan beri bu film konuşuluyordu ve hepsi de inanılmaz güzel canlandırmış rollerini.Şener Şen ve Çetin Tekindor zaten usta.Onları konuşmaya bile gerek yok.Beni asıl şaşırtan kendisine çok zıt bir karakteri canlandıran Cem Yılmaz'ın bu rolün altından başarıyla kalkması oldu.Gerçekten çok güzel oynamış Cem Yılmaz.Keza diğer oyuncular da çok güzel yapmış rollerini.

Dediğim gibi film bir cinayetin izini süren polisleri anlatıyor dolayısıyla Cem Yılmaz var komik bir filmdir diye gidecek olanlar baştan vazgeçsinler.Tabiki filmde güldüren yerler var ama film polisiye bir film.Konusu filan gerçekten çok güzel kurgulanmış.Çok sürükleyici bir film.Çok ta güzel bir senaryosu var yani bu işe çok kafa yorulduğu belli.Olaylar çok güzel birbirine bağlanmış.Herhangi bir yerde bir kopukluk yok dolayısıyla da filmden sıkıldığınız bir bölüm de yok.En azından benim.

Sonuç olarak film hakkında konusu dışında pek bir bilgi vermek istemiyorum çünkü polisiye bir film olduğundan ve olaylar dediğim gibi çok iyi bağlandığından tadını kaçırmak istemiyorum filmin.Ben çok beğendim.Beklentilerimi karşıladı yani film kesinlikle de tavsiye ederim.Bir de unutmadan Cem Yılmaz'ın türkü söylediği sahne süper gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder