31 Aralık 2010 Cuma

Grown Ups



Grown Ups'ı uzun zamandır izlemek istiyordum.Çıkmasını bekledim çıktıktan sonra izleyemedim bir türlü.Adam Sandler'ın oynamasından dolayı zaten filmi bekliyordum ama dediğim gibi izleyemedim.Daha sonra indirdim filmi ama yine bir türlü fırsat bulamadım.Film üzerinde okuduğum güzel yorumlarda hevesimi arttırdı bu film hakkındaki ve sonunda izleme şansı buldum ufak ta bir değerlendirme yapayım dedim.

Öncelikle film çok çok hoşuma gitti.Son yıllarda izlediğim en güzel komedi filmlerinden biri.Belirli ve güzel bir konu etrafında oluşturulmuş.Yaşananlar da çok komik.5 adamın hayatlarında önemli rol oynayan koçlarının ölümü sonucu bir araya gelmeleri ve eğlenceli ruhlarını koruyarak günlerini göl evinde geçirmelerini anlatıyor.Çok güzel olmuş dediğim gibi.Aralarındaki şakalaşmaları,tatlı dille lafı gediğine oturtmaları,yaşadıkları olaylar ve bu olaylara verilen reaksiyonlar çok komik.Aralarındaki atışmalar dediğim gibi çok hoşuma gitti.Çok güzel alaya alıyorlar ve lafı yiyen dahil bu durumda eğleniyorlar.

Bu adamların bir araya gelince eskisi gibi eğlenmeleri ve yıllar önce yendikleri takımın onlara takık olması da rekabet sonucu komik olaylar doğuruyor.Çocuklarıyla birlikte eskiden yaptıklarını tekrarlamaları ve aileleriyle yakınlaşmaları çok hoşuma gitti.Herkesin ihtiyacı olan tarzdan.Aile içi olduğu kadar aileler arası da yakınlaşmalar oluyor.

Kısacası çok hoşuma gitti bu film.Güldüren cinsten çok başarılı bir film olmuş.Filmden spoiler vermeden anlatmaya çalıştım..Basit bir komedi filmi olarak ta düşünmeyin bu arada.Gayet başarılı olmuş.Konusu,oyunculuklar filan çok güzel.Kesinlikle tavsiye ediyorum

1 yorum:

  1. bu oyuncu kadrosuna göre ben daha iyi bir film beklerdim.sonlarına doğru sıkıldım açıkcası.

    YanıtlaSil