31 Aralık 2010 Cuma

Ronaldinho'dan Milan'a Veda



Beni bilen bilir.Real Madrid'i tutarım İspanya'da ve Barcelona'dan da nefret ederim..Ama Ronaldinho'nun yeri ayrıdır benim için.Barcelona'da oynadığı dönemlerde bile en sevdiğim futbolcu olmuştur.Böyle bir başlangıcı niye yaptım bilmiyorum ama konu Ronaldinho'yla olduğu için böyle bir başlangıç yapasım geldi.
Son günlerde ayrılıp ayrılmayacağına dair çok dedikodu çıktı Milan'dan.Tabi bizim medyamız onu getirdi imzalattı bile Türkiye'ye.Her neyse sonuç olarak geçtiğimiz günlerde Ronaldinho'yla Milan yollarını ayırmaya karar verdi.Cassano'nun da gelişinden sonra Ronaldinho'nun forma bulma şansı iyice azaldı.Bir zamanlar paylaşılamayan,Dünya'nın en iyi futbolcusu olarak gösterilen,yetenekleri tartışılamayacak olan bir futbolcunun şimdi bu durumda olması bir hayran olarak beni çok üzüyor.
Barcelona'dan ayrıldıktan sonra Milan'da yeniden başlangıç yapması beklenen Ronaldinho ilk seneden sonra sakatlıkların da etkisiyle yine düşüşe geçti bir türlü istikrarı yakalayamadı.Geçtiğimiz sene yine bir kıpırdandı eski günlerini anımsatan performanslar sergiledi ama bu sene tekrar düşüşe geçti ve bu ayrılık ta kaçınılmaz oldu.En yüksek fiyatı kim verirse ona satılcakmış Ronaldinho.Eski kulübü Gremio'ya gideceği söyleniyordu Ronaldinho'nun..Bakalım merak ediyorum gerçekten.Hey gidi Ronaldinho hey..Eski günlerine dönmesi neredeyse imkansız ama bari yeni gideceği kulüpte biraz toparlansa da biz hayranlarını mutlu etse..

1 yorum:

  1. Eğer saf yetenek olarak değerlendirmemiz gerekirse, futbol tarihinin en iyi 2-3 oyuncusundan biri tek kelimeyle. Bir oyuncunun kariyerinde yaşmak isteyeceği bütün başarılarıda yaşadı ve biz bunları canlı olarak izleme fırsatı da bulduk.

    Genede! Teşekkürler R10

    YanıtlaSil