1 Aralık 2010 Çarşamba

Petrov ve Alonso Sorunsalı




Formula 1 sezonun son yarışının mağlup ismi Alonso'nun Petrov'a karşı tutumunu eleştirmiştim.Petrov hiçbirşeyden habersiz yarışına devam ettirdi.Alabileceği bütün puanların onun kariyerinin devamı açısından önemliydi.Yaptığı son savunma belki onu bu senede Renault ile yarışmasını sağlayabilir.Fakat bu savunma Alonso'yu şampiyonluktan etmişti.

Alonso'nun bu tutumunun devam ettirmemesini bekliyordum öylede oldu.Yarış sonunda sinirlerine hakim olamayıp Petrov'a el kol hareketlerinde bulunmuştu.Ferrari yönetiminden de herhangi bir tepki gelmedi haliyle çümkü hatanın kendilerinde olduğunu çok iyi biliyorlardı.Alonso'da daha fazla uzatmadan konuyu kapatmış.Herhangi bi basın açıklamasını duymadım Petrov'a karşı.Fakat konuyu kapatmayan bir kısım vardı o da Alonso taraftarları.Hala Petrov'a karşı bir tutum içerisindelermiş Alonso fanları.Bu tutumun boyutunu kaçırıp hakaretlere varan mesajlar alıyormuş sosyal paylaşım sitelerinden.Ayıptır ya adam en doğal olanı yaptı.Bu fanların Hamilton'a da zenci saldırılarında bulunmuşlardı.Bu yaptığı harekete de şaşırmadım doğrusu.

İşin bir ilginç boyutuda haberlerde çıkan Vettel'in Petrov'a teşekkür mesajı yollamasıydı.Teşekkür mesajı bana biraz abez kaçmış gibi geldi ilk başlarda ama Petrov'dan bu konuda yalanlama geldi.Bende telefon numarası yok.Başka birisine teşekkür mesajı attıysa bilemicem.Bana bi mesaj gelmedi dedi.Umarım Petrov seneye yarışlarda bulunmaya devam eder.Gelecek beklediğim bi pilotlardan birtanesi.Esenkalın efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder