26 Kasım 2010 Cuma

Türk Malı'nda Beklenen Ayrılık


Daha önceki bir yazımızda Türk Malı dizisinde başrol oyuncuları Şafak Sezer ve Binnur Kaya arasında yaşanan tartışmayı söylemiştik.Bu olay üstünden pek te uzun bir zaman geçmeden Binnur Kaya'nın diziden ayrılacağı açıklandı.

Açıkçası ben bekliyordum bunu.Şafak Sezer'in değil Binnur Kaya'nın bu yaşananlara kayıtsız kalamayacağını ve dizide bir ayrılığın yakın olduğunu...Sonuçta birkaç bölüm sonra Abiye karakterini canlandıran Binnur Kaya diziden ayrılacakmış.Onun yerine düşünülen isimler arasında da Zuhal Topal'la Hande Ataizi varmış.Öncelikle diziden herhangi bir oyuncunun ayrılması ve yerine o karakteri canlandıracak başka bir oyuncu gelmesi açıkçası benim açımdan dizinin keyfini kaçırıyıor.Bir kere yadırgıyor insan ilk başlarda.Abiye karakteri de önemli bir karakter dizi için ve Binnur Kaya da bu rolü iyi yapıyordu açıkçası.Seyirci de iyice özdeşleştirmişti bu karakteri onla.Onun ayrılması tabiki kötü olucak yani.En azından dediğim gibi bir yadırgama süreci olucak.

Yerine gelecek isimlere bakıcak olursak ta Hande Ataizi ne alaka anlamadım.Yani karakterle ben pek uyuşturamadım.Zuhal Topla daha mantıklı gibi geldi ama o da İzdivaç programında malum sırf bu yüzden Geniş Aile'yi bırakmıştı zamanında.Neyse dediğim gibi Binnur Kaya'nın ayrılması kötü olmuş Türk Malı adına.Şafak Sezer de bu tip kavgalarda sıkça yer alıyor malum başka anlaşmazlıklar çıkıp ta dizi biterse pek şaşırmam açıkçası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder