5 Kasım 2010 Cuma

Spartacus Blood and Sand




Spartacus'ün ilk bölümüne denk gelmiştim izlemiştim.İlgimi çekti ama takip ediceğim pek aklıma gelmemişti.Sonra yine ara ara bölümlere denk geldim Cnbc-e'de ama internetten hiç aramadım nedir ne değildir kaç bölümü var diye.Böyle böyle birkaç bölüme daha denk geldim izledim yavaş yavaş sarmaya başladı.Daha sonra da Çağlar Yıldız'ın blogunda şu yazıyı gördükten sonra internetten sezon finaline kadar indirip izledim ve iyiki de izlemişim diyorum.

Konusuyla,hikayesiyle,senaryosuyla,her bölümde değişebilen dengeleriyle ve beklenmedik süprizleriyle fena halde fanatiği oldum diyebilirim dizinin.Bölümler 50'şer dakika civarı olmasına rağmen su gibi geçiyor gerçekten zaman izlerken.+18 işaretinin de hakkını veren bir dizi yanlız.Sağolsun indirdiğim altyazı da da küfürler eksiksiz olarak çevrilmişti yani bu konuda izleyecek olanlara şimdiden bir uyarı yapalım.Ama dediğim gibi hikayesi filan acaip sarıyor dizinin.Olaylar çok akıcı ve birkaç sahneyi kaçırdın mı bir anda kopabiliyorsun.Yayınlanan bölümlerin hepsi çok güzel ama sezon finali gerçekten bambaşka bir bölüm olmuş.Mutlaka tavsiye ediyorum yani izlemenizi özellikle de şu sezon finalini.

Dizi şu ana kadar 13 sezon yayınlandı ve şu an tatilde.Lenf kanseri olan Andy Whitfield(Spartacus)'ın durumundan dolayı Ocak'ta filan başlanacağı söyleniyor dizinin.Gerçekten bir an önce başlamasını istiyorum dizinin merakla bekliyorum herkese de tavsiye ediyorum ama dediğim gibi +18'in hakkını veren bir dizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder