9 Kasım 2010 Salı

Kız Babası

Pascal Nouma'nın tüm Beşiktaş taraftarlarının gönlünde taht kurduğunu en çok sevilen futbolculardan olduğunu söylemeye bilmem gerek varmı.Kendisi şahsen benim en çok sevdiğim futbolcudur.Hırçın mücadeleci kişiliği Beşiktaş ruhunu en iyi yansıtan futbolculardan biridir.Ayrıca eğlenceli ve renkli kişiliği de onu sevmek için başka bir sebep daha.

Nouma futbolu bıraktıktan sonra çok sevdiği Türkiye'den kopamadı ve birçok organizasyonda yer aldı.Eğlenceli kişiliğini ön plana çıkardı ve yarım Türkçe'siyle gönülleri bir kez daha fethetti ancak bugün görüdüğüm bir haber Nouma'nın hiç bilmediğimiz bir yönünü söylüyordu.O aynı zamanda bir kız babası hemde baya sert bir kız babası...

Nouma yaptığı açıklamada "O benim kızım, benim kanım. Benim o. 35 yaşına kadar evinde olacak, o yaştan sonra flört edebilir. 35’inden önce öpüşemez.”demiş.Vay maşallah baya üstüne titriyor kızının demekki.Onu koruyor..Ama bu kadar beklemiyceğini tahmin etmiyorum tabiki kızının.O da biliyordur ama yine de erkeklere bir göz dağı vermiş şimdiden.Helal olsun Nouma'ya kız babası olmak zor iş.Kızı da inşallah üzmez babasını.

"Fransa'da doğdu Beşiktaş'lı oldu helal olsun sana Pascal Nouma!!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder