5 Kasım 2010 Cuma

Kavga,Kafa ve Barış



Bir futbol efsanesi olan Zinedine Zidane'nın kariyerinin son maçında olanları çoğumuz biliyoruz.2006 Dünya Kupası'nda Fransa-İtalya maçında Zidane İtalyan defans Materazzi'ye kafa atan kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı ve başarılarla dolu futbol kariyerini bu olayla tamamladı.Bu olay çok konuşuldu çok tartışıldı ama futbolseverler her ne kadar Zidane'ın haklı olduklarını söylese de ben içten içe böyle bir oyuncunun bu şekilde kariyerini bitirmesine üzüldüm nitekim bir çok kişi de benle aynı görüştedir.

Barışma olayına gelirsek Real Madrid'in Milan maçı için konakladığı Milano'daki otelde Materazzi eski hocası Mourinho'yu ziyarete gelmiş ve Mourinho'nun danışmanı olan Zidane'a da selam vermiş.Zidane da bu barış adına olan işareti geri çevirmemiş ve ikili barışmış.Marca gazetesi de, "Ortamda bir barış havası hakimdi, Zidane ve Materazzi birbirlerine sarıldılar ve geçmişte yaşananlar unutuldu" diye yazmış haberi.

İyi de olmuş sonuç olarak küslük her zaman kötü bir şeydir ama ben Zidane'ın kafa atan adam olarak hatırlanmasına çok üzülüyordum açıkçası yaptığı onca şeylerden sonra.Başarıları yabana atılıyor gibi oluyor en azından ben öyle düşünüyorum ve bu olaydan sonra da bu konunun artık tamamen kapanacağını düşünüyorum.Materazzi zaten çirkef bir oyuncu olduğu için bu onun imajına pek etki etmedi de dediğim gibi Zidane'ın kariyerini bu şekilde bitirmesine üzülmüştüm.Hazır yeri gelmişken Zidane'ın futbol oynayışını çalımlarını paslarını da çok özledik hakkaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder