30 Kasım 2010 Salı

Lloyd Banks Türkiye'de




Geçenlerde The Game'in Türkiye'ye gelişinden bahsetmiştim.Bu sefer gözlerimizi batu yakası müzisyenine değil doğu yakasının önemli rap yıldızlarından Lloyd Banks'e çeviriyoruz.G-Unit grubu kurucularından olan Lloyd Türkiye'de 2 Aralık 2010 günü İstanbul Dicorium'da konser vermeye hazırlanıyor.50 Cent ile rap dünyasında yükselişini gösteren Lloyd farklı ses tonuyla birçok hayran toplamıştır.Son çıkardığı albüm 'ON FIRE' ilk haftada büyük beğeni topladı ve 430.000 adet sattı.Günümüzde bu rakamların 2 milyon adeti geçtiği söyleniyor.Billboard listesine zirveden giriş yapan Lloyd bu başarılı performansını Türkiye'de de tek başına sergilemek için geliyor.Bundan önce çoğu konserini G-Unit topluluğu ile veren Lloyd çıkardığı solo albümü ile kendi turnesine başlamış.Biletler 56 TL'den satışa sunuluyor.Konser hafta sonu olsa daha çok gelen olurdu düşüncesindeyim.Türkiye'de bulunan rap dinleyenlerin kaçırmaması gereken bir konser daha önümüze sunuluyor.Beni sorarsanız bendeniz tekrar vizelerden dolayı bir güzel konseri daha kaçırıcam.

2 yorum:

  1. hafta içi duzenlenen konserlerden bende nefret ediyorum. busta ryhmes lil Jhon ve the game gıbı starları bu yuzden kacırdım.. bundan da olmamak adına mecburen cuma gununu uykusuz gecırmeyı goze alıyorum...

    YanıtlaSil
  2. her saati keyif verir bu konserlerin

    YanıtlaSil