19 Ekim 2010 Salı

Yolculukta Uyumak?

Yolculukta uyumak..Evet gerçekten çok ilgimi çeken merak ettiğim bir durum bu.Yanlış anlamayın daha önce uyumadığımdan filan değil.Yani uyumakta zorlanırım anca çok yorgunsam uyurum ama konu bu değil sonuçta.Yolculuk yaparken uyuyanlara hep özenmişimdir açıkçası.

İstanbul'a geldiğimden beri okulumun yeri dolayısıyla kullanmadığım taşıma aracı kalmadı ve bu kadar yolculuk yaparken ilginç şeylere raslamamam mümkün değil gibi bişey.Ama benim dikkatimi en çok metrobüste veya metroda vs uyayanlar çekti.Yani bu insanlar uyuyolar tamam eyvallah ama incekleri durakları nerde olduklarını filan nasıl biliyorlar hiç anlamıyorum.Mesela ben metrobüse ilk duraktan binerken uyumaya başlıyor insanlar ben son duraklara yakın iniyorum hala uyuyorlar.Acaba indikleri durakları filan kaçırıyolarmı çok merak ediyorum.İnsan ne zaman kalkıcağını bilemez sonuçta.Arada durak ismi anonsunu duyupta uyanıyorlarsa da helal olsun ben uyumadığım halde duyamıyorum bazen onu.

Uyumuyorlar gözlerini dinlendiriyorlar desem hiç te öyle olanlar yok yani bildiğin derin uykudaymış gibi duruyorlar.Yer vermemek için rol yapıyorlar desem yani hakkaten büyük alkış hak ediyorlar.

Son dönemde buna takmış durumdayım niye yapıyorum bilmiyorum ama acaip dikkat ediyorum ama hala mantıklı bir cevap bulamadım.Gerçekten kafamı kurcalayan bir sorun oldu bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder