30 Ekim 2010 Cumartesi

Yok Böyle Bir Dans


Acun Ilıcalı yine bir yarışmayla karşımızda."Dancing with the stars"'ın yerli versiyonu Yok Böyle Dans bu akşam başlayacak.Çok merak ediyorum bu yarışmayı çünkü bugüne kadar Acun'un yaptığı her yarışma başarılı oldu ve önemli reytingler aldı.Ayrıca yarışması kadrosu da çok ilginç gerçekten bunu da birazdan değerlendiricem ama başlamadan önce bu yarışmayla ilgili koymak için resim ararken sürekli Burcu Esmersoy'un resimleri çıktı şaşırdım yani.En çok Burcu Esmersoy merak ediliyor demekki.

Yarışmaya geçecek olursak dediğim gibi Dancing with the stars'ın Türkiye versiyonu.Bu yarışmayı bilmeyenler için ufak bir bilgi vermek gerekirse ünlülerin dans eğitmenleriyle yaptıkları danslar diyebilirz.Yarışmacı kadrosu gerçekten çok güzel olmuş.Yukarıda dediğim gibi en çok Burcu Esmersoy merak ediliyor heralde ben de onla başlıyayım.Bucu Esmersoy yarışmanın favorilerinden benim açından.Romantik Komedi filminde de güzel dans sahnesi vardı.Hem fiziği de uygun o yüzden favorilerimden biri o.Kendisi de zaten baya iddalı.Ancak en büyük favorim tabiki Pascal Nouma.Duygusal bakıyorum tabiki bir Beşiktaşlı olarak Pascal Nouma'dan başkasını desteklemem olanaksız.Nouma sempatik ve renkli kişiliğiyle yarışmaya çok şey katıcak.Ayrıca o da fiziğiyle ve hırsıyla başarılı olmasını beklediğim bir yarışmacı.Onun sırası geldiğinde çok eğleniceğimizi düşünüyorum.Ayrıca Azra Akın ve Burcu Güneş'in de fiziklerinin avantajıyla yine başarılı olmasını bekliyorum.Yine Bedük,Ragga Oktay ve Defne Joy Foster gibi hafif çılgın isimlerin olması da eğlence katıcaktır mutlaka.Hareketli müziklerde dans edicektir bu isimler sanırsam.Moda ikoncanı Eda Taşpınar'ın performansını da çok merak ediyorum bana hiç öyle dansa yeteneği varmış gibi gelmemişti bugüne kadar.Zaten kendisi de bu yönde konuşmuş yarışmanın fragmanında.En çok merak ettiğimse Güneri Civaoğlu'nun performansı.Yani ne tür dans edicek neler yapıcak hiç bilmiyorum çok ta merak ediyorum.Yani pek düşünemedim Güneri Civaoğlu'nu dans ederken.Çok ta merak ediyorum nasıl bir performans göstericek.Büyük ihtimal yavaş müziklerle dans edicek.Keza Nilgün Belgün'ün de performansını merak ediyorum.O biraz daha hareketli müziklerde dans edicektir.Yarışmada olan diğer isimlerse Metin Arolat,Derya Büyükuncu,Sibel Arna ve Bora Kozanoğlu...

Sonuç olarak yine renkli bir yarışma bizi bekliyor Acun tarafından getirilen.Acun gtirdiyse mutlaka başarılı olur zaten.Bugüne kadar hep öyle oluştu.Beyse bu akşam izleyip görücez.Bu da yarışmanın fragmanı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder