19 Ekim 2010 Salı

Türk Malı'ndaki Kavga

Türk Malı ilk çıktığında izlemiştim.Başlarda komikti ama sonra kendini tekrar etmeye başladı.Son dönemde Melek Baykal ve Özkan Uğur'un katılımıyla yeniden hareketlenmeye başlamıştı dizi.Ancak bu seferde bugün okuduğum habere göre dizinin 2 başrol oyuncusu arasındaki kavga yüzünden çekimler iptal olmuş.

Evet Şafak Sezer'le Binnur Kaya yani Erman'la Abiye kavga etmiş ve Şafak Sezer "Defol git!" diyerek setten kovuş Binnur Kaya'yı o da göz yaşlarına hakim olamıyarak setten ayrılmış.

Açıkçası üzüldüm.Sonuçta fanatiği olmasamda izlediğim bir diziydi ve bu kavgaya rağmen devam etse de bana eski tadı veriycek çünkü oyuncuların arasındaki soğukluğu öğrenmiş olduk artık.Ayrıca Binnur Kaya adına da üzüldüm çünkü Şafak Sezer'in yaptığı ayıp gibi duruyor.Tabi detaylı bir bilgi okuyamadım ama okuduğum kadarıyla yapıyorum bu durumu.Hem bu Şafak Sezer'in ilk olayı da değil daha önce de Hababam Sınıfı ve Maskeli Beşler'den rol arkadaşı Peker Açıkalın'la da tartışmaları olmuştu.

Binnur Kaya'yı şu güne kadar her hangi bir kötü olayla anmadık,ayrıca kişilik açısından da düzgün iyi birine benziyor ve muhtemelen bunda da Şafak Sezer'in bir sert çıkışı olmuş olabilir.Sonuç olarak bu soğukluğun olması diziye direk yansıycak.İnşallah kendi aralarında gerçekten tatlıya bağlarlar ama bu olayın halka yansıması kötü oldu çünkü dizide karı kocayı canlandırıyor bu ikili ve böyle bir soğukluğun olması hem rol yapmalarını zorlaştırır hem diğer oyuncuları da etkiler hem de gerçekçiliği azaltır.O yüzden düzgün bir şekilde hallolması herkes açısından iyi olur bu sorunun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder