22 Ekim 2010 Cuma

Rooney Ters Köşeye Yatırdı



Geçen gün yazdığım yazıda Wayne Rooney'nin Manchester United'tan ayrılcağını yazmıştım.Son dönemde çıkan bütün haberlerde bunu gösteriyordu.Ancak bugün çıkan bir habere çok şaşırdım çünkü Rooney kulübüyle olan sözleşmesini 5 yıl uzattı.

Son dönemde Rooney'in ipleri kopardığına dair haberler çıktı hatta Rooney'den de Manchester'a olan inancımı kaybettim tarzı açıklamalar geldi.Bunun üzerine Manchester taraftarlarından Ronney'e tepkiler geldi hatta son Bursaspor maçında da Rooney aleyhine pankartlar bile açıldı.Bende gideceği takımları filan değerlendirdim çıkan haberler doğrultusunda ama bugün itibariyle Rooney sözleşmesini uzatarak herkesi ters köşeye yatırdı.Neden böyle oldu gerçekten anlamak zor.Rooney beni ikna ettiler demiş ama madem bu kadar kolay ikna olcaktı neden bu kadar çok haber çıktı böyle açıklamalar yaptı?Fazla para için yapılmış basit bir oyun gibi de duruyor.Ferguson da bunun sonucunda artık herkesin Rooney'e destek olması gerektiğini söyledi.Rooney'in kalıp tekrar futbola konsantre olmasıyla Manchester son dönemdeki kötü sonuçlara son verebilir.Gelecek sene için de daha iddalı bir kadro da kurulabilir.

Sonuç olarak Wayne Rooney kulübünde kaldı eminimki Kırmızı Şeytanlar'ın taraftarları bu habere çok sevinmiştir ama son dönemde çıkan haberler doğrultusunda herkesin çok şaşırdığını söylemek hiç te yanlış olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder