25 Ekim 2010 Pazartesi

Şarkı Bulmak

Geçen gün yemek yerken bir şarkı duydum çok ta hoşuma gitti indirip dinlemek istedim ama bir sorun vardıki o da ne adını ne de söyleyeni biliyordum.Ama şarkı çok hoşuma gitmişti ve fena halde dilime dolandı.

Yalan yanlış dinlediğim kadarına uydurarak söylüyordum şarkıyı.Sözlerin duyduğum kısmını uydurarak değişik bir stilde söyledim birkaç gün.Sonra çevremdekilere danıştım.Söyledim şarkıyı ama bilen çıkmadı.Daha doğrusu bilen varsa da benim söyleyişimden çıkartması imkansız olmuştur orası ayrı.Her neyse yine böyle devam etti.

İzmit'e gittiğimde kardeşime söyledim o da tamam biliyorum diyince bi sevindim mutlu oldum.Rahatladım ne yalan söyliyim ama sonra kardeşim bambaşka bir şarkı dinletti bana ve bir kez daha hayal kırıklığına uğradım.Derken şarkıyı söyleyeni buldum ordan da şarkının adını buldum bir çok şarkısını dinleyerek.Aradığım şarkı Gogol Bordello'nun "Still Wearing Purple" şarkısıymış.

Bu daha önce bir çok kez başıma geldi.Böyle bir kısmını dinlediğim şarkı hoşuma gidiyor ama adını bilmeyince çok sorun oluyor.Keşke böyle bir program olsa da rahatça bulsak yalan yanlış söylemesek şarkıları...

He bu da günlerdir aradığım şarkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder