17 Eylül 2011 Cumartesi

Seyircisiz Yerine Kadınlar ve Çocuklar


Evet TFF ilginç kararlara imza atmaya devam ediyor.Bu sefer de seyircisiz maçları kadın ve çocuklara ücretsiz yaptılar.İlginç bir karar.

Öncelikle şunu belirteyimki bana göre seyircisiz oynama cezası zaten çok saçmalık.Kişilerin yaptıklarını binlerce insana ve kulübe kesmek nasıl mantıktır anlamamıştım.Seyirci futbolun tadıdır tuzudur.Seyircisiz maçlar ne kadar güzel futbol olursa olsun sıkıcı maçlardır bana göre.Madem bu konuda bir değişikliğe gidilcekti bu cezayı komple kaldırsalardı daha güzel olurdu.Yapmadılar belki de akıllarına bile gelmedi.

Kadın ve çocukların girmesine ise anlam veremiyorum.Buradaki cinsiyet ayrımını anlamıyorum.Seyircisizse maç seyircisizdir.Bunun "Aaa sen gel yok siz gelmeyin o gelsin şunlar gelmesin" mantığı yoktur.Dediğim gibi sporda şiddet yasası çıkartıldı,statlarda kameralar var.Tespit edesin o kişiyi.Neyse cezası verirsin.Gidip te onca insanı cezalandırmanın alemi yok.Hele bu tip bir ayrımcılıkla yapmanın gereği hiç yok.Bayanların da sabıkaları var yani.Tabi erkekler kadar değil ama onlar da sütten çıkmış ak kaşık değil.Alınan kararı saçma ve yanlış buluyorum.Dediğim gibi bu ceza komple kalkmalı bence.

TFF'nin şu şike olaylarıydı,play-off kararıydı derken gözümdeki kredisi 0'dan da az.Çok kötü bir yönetim gösteriyorlar ve bence çoktan istifa etmeleri gerekirdi.İyice karıştırıyorlar ortalığı.Ayıptır.Oyuncak ettiğiniz şey Türk futbolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder