12 Aralık 2011 Pazartesi

Tahliyeler Başladı

;

Sonunda şike davasında tahliyeler başladı.Geçtiğimiz günlerde açıklanan iddianameden sonra açıkçası bunları bekliyordum.Bazı kişilerin serbest bırakılacağı daha doğrusu bırakılması gerektiği aşikardı.Nitekim öyle de oldu ve bugün İstanbul 16.Ağır Ceza Mahkemesi tutuklu bulunan 8 kişinin tahliyesine karar verdi.

Buna göre Serdal Adalı,Tayfur Havutçu,Ahmet Ateş,İbrahim Akın,Korcan Çelikay,İskender Alın,Abdurrahman Yakut ve Ümit Karan bugün itibariyle tahliye oldu.Son yasa değişikliğinin de göz önüne alındığı belirtiliyor tahliyeler konusunda.Tahliye olan isimler arasında beklediklerim vardı zaten ama hiç beklemediğim isimler de tahliye olmuş.İddianame açıklandıktan sonra bazı isimlerin adının doğru dürüst bile geçmediğini gördük hepimiz.Sonunda da böyle bir karar çıkması yasa değişikliği kabul edildikten sonra bekleniyordu.

Tabi ki tahliye olan isimler arasında Beşiktaşlı isimlerin olması mutluluk verici.Zaten bu isimlere güvenim tamdı benim bu olay ilk patlak verdiğinden beri.Daha önce de belirtmiştim bunu.İddianame açıklandıktan sonra da net olarak belli oldu bana göre bu isimler hakkında ciddi bir suçlama olmadığı net olarak görüldü.Nitekim bu konuyla ilgili birçok şey dinledim birçok farklı kişilerden.Onlar da benimle aynı fikirdeydi.Sonunda serbest kaldı bu isimler.Çok özledik onları hoşgeldiler.Hep yanlarındaydık güvenmiştik haklıymışız.

Bırakılan isimler arasında İbrahim Akın'a çok şaşırdım.Ciddi anlamda ismi geçiyordu iddianamede ancak avukatı ısrarla bu sözlerin ona zorla söyletildiğinden bahsetti.Demek ki haklılarmış.Onların dışındaki isimler hakkında ben çok ciddi suçlamalar görmedim belki benim de gözümden kaçmış olabilir.Net birşey konuşamayacağım o yüzden yanlış birşey dememek için.Onlara da geçmiş olsun diyorum.

Sonunda aylardır ailelerinden sevdiklerinden uzak kalan bu isimler serbest kaldı.İfadeye vermeye diye gidip bir anda kendilerini Metris'te buldular.Hepsine geçmiş olsun diyorum.Umarım basit bir özürle de geçiştirilmez bu içeride durdukları süre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder