1 Aralık 2011 Perşembe

Deron Williams Veda Etti


Salı akşamı Deron Williams'a veda etti Beşiktaş.Ben de salondaydım.Kısa notlar halinde o gün neler olduğunu anlatayım sizlere.

Öncelikle trafikten sonra erkenden geldim salona.Deron'un maçtan 2 saat önce salonun yanındaki Kartal Yuvasın'da bir imza töreni vardı.Ben erkenden gittim oraya 5'ti vardığımda.Ufak bir kalabalık oluşmaya başlamıştı.Sıraya girdiğimde 2 kişi vardı önümde.Zaman ilerledikçe kalabalık sayısı da artmaya başladı.Sohbetler de dönmeye başladı tabi sıradakilerle.Herkesin morali bozuktu Deron gideceği için.Kısa sürede çok benimsemişti Beşiktaş'ı tabi bizde onu çok benimsemiştik.Güvenlik görevlilerin uyarılarıyla kuyruk dışarıya alındı.O yüzden kaç kişi vardı tam olarak göremedim ama kalabalık gittikçe artıyordu gelen seslere göre.

Saat 6'ya gelince herkes heycanlanmaya başladı ancak Deron gelmedi bir türlü.Güvenlikten öğrendiğim kadarıyla trafiğe takılmıştı.Şaşırmadım İstanbul trafiğine yakalanmasına ama bu beklenmedik bir olay olmadığından keşke biraz erken çıksaydı.Bu arada kuyruktakilerle Beşiktaş'ın bu ayrılıklardan sonra neler yapmasını tartıştık.Genel olarak herkes şubeye olan ilginin düşeceğini düşünüyor.Saat 18.40 civarı Deron bir anda mağazadan içeri girdi.O kadar doğal ve ani olarak girmiştiki kimse ne olduğunu anlayamadı.Daha sonra müthiş bir alkış koptu.Deron'un gördüğü ilgi karşısında şaşırdığını anlaşılıyordu gözlerinden.Herkes çok heyecanlanmıştı.Tabi ben de.Onun gibi bir süperyıldızı bu kadar yakından görmek müthiş bir duyguydu.

                       

İşte şu yukarıdaki fotoğraf kadar uzaktaydı Deron.Kocaman gülümseyerek el salladı herkese daha sonra kendisi için hazırlanan bölüme geçip imza dağıtmaya başladı.Ben de yanımda getirdiğim sweatshirtü imzalatırken biraz da olsa sohbet ettim kendisiyle.Yaptıkları için çok teşekkür ettim ve bundan sonra Nba'de 2.takımımın onun olduğu takım olduğunu söyledim.O da yine çok içten gülümseyerek teşekkür etti imzasını attı.Gerçekten muhteşem bir andı beklediğime değdi diyebilirim unutulmaz bir anı oldu benim için.

Daha sonra salona geçip oradaki yerimi aldım.İlk sıralarda olduğum için imza kuyruğunda salona girdiğimde büyük boşluklar gördüm ancak zaman ilerledikçe imzasını attıranlar salona girmeye başladılar ve Akatlar yine çok dolu bir gününü yaşadı.Maç öncesi protokol tribünündeki Şeref Yalçın'a "Yönetim uyuma basketbola yatırım" diye tezahürat yaptık.Maç saatinden önce Nba'e geri dönecek oyunculara veda töreni vardı.Gerekli hazırlıklar yapılırken Deron içeride imza dağıtmaya devam ediyordu.

Nihayet 10 dakika kala önce sahaya Semih Erden davet edildi.Tezahüratlar ve alkışlar arasında plaketini aldı Semih Erden.Taraftara alkışlarıyla karşılık verdi.Daha sonra her 2 takımın da kadrosu sayıldı ve bu bittikten sonra ışık şovlar arasında Deron Williams anons edildi.İnanılmaz bir atmosfer oluştu o anda.Akatlar'da bulunan herkes-rakip takım taraftarı da dahil-ayakta alkışladı Deron'u.Müthiş bir tezahürat eşliğinde geldi Deron ve sahanın ortasında plaketini aldı.Daha sonra mikrofonu alan Deron türkçe olarak "Teşekkür ediyorum.Sizi seviyorum.Beşiktaş'ı seviyorum.En büyük Beşiktaş." dedi ve salonda yine muhteşem bir atmosfer oluştu.

                          

Plaketini aldıktan sonra Deron Williams'ın 8 numaralı forması yoğun alkış ve tezahüratlar eşliğinde Akatlar'ın tavanına çekilerek emekli edildi.Daha sonra takım arkadaşlarıyla bir araya geldi Deron.Bu sırada bütün Akatlar Deron ve Semih'ten üçlü bekliyordu.Semih Erden gerekli bilgileri Deron'a anlattı ve ikisi birlikte salona üçlü çektirdiler.Yine muhteşem bir atmosfer vardı.Alkışlar arasında protokol tribünündeki yerlerini aldılar.

Maça da bir değiniyim.Takım halinde bir bütünlük sergiledi Beşiktaş ve zaman zaman oyundan düşse de güzel bir oyunla kazandı maçı.Dudley ve Mehmet Yağmur çok iyi oynadılar ve yürek koydular.Önemli bir galibiyet alarak gruptan çıkmayı garantiledik.

Güzel ve hüzünlü bir gündü.Deron çok sıcakkanlı olarak ilgilendi herkesle.Yüzünden gülümsemesi hiç eksik olmadı.Beşiktaş formasıyla izlemek harikaydı onu.Salı gününden bana güzel hatıralar kaldı diyebilirim.Yolun açık olsun Deron reyis her zaman bekleriz.

                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder