5 Aralık 2011 Pazartesi

Pops Mensah-Bonsu Beşiktaş Milangaz'da


Geçtiğimiz hafta lokavtın ani bitişiyle kadrosuna ağır darbe alan Beşiktaş kadrosuna takviyelere başladı.Daha önce Nba'de de forma giymiş olan Gana asıllı İngiliz oyuncu Pops Mensah-Bonsu'yla anlaşma sağladı.

Mensah-Bonsu bana göre adı geçen isimler arasında en iyisi.Sakatlıklarla biraz başı dertte olmasına rağmen bizim aradığımız isim o.Daha önce son olarak geçen sezon Asvel'de forma giymişti Bonsu.Pota altı oyuncusuna göre ince bir oyuncu Bonsu ancak müthiş atletik yeteneklere sahip.Bloklarla ortayı kapatabilen bir oyuncu.Bu yüzden iyi savunmacı diyebiliriz kendisine.Mücadeleci bir oyuncu.Hücumda da yine atletik yeteneklerini ön plana çıkararak sayılar buluyor.Büyük bir patlayıcı güç Bonsu.Çok güzel smaçlarla taraftarı coşturabilir.Beşiktaş taraftarı bu tip oyuncuları sever bu yüzden de çok iyi anlaşacaktır taraftarla.

Bana göre gayet olumlu bir transfer Bonsu.Ben bu tarz bir uzun istiyordum adı geçmeye başladığından itibaren de gelirse çok faydalı olur dedim.Ancak hala kalıplı bir pivot eksiğimiz yok değil.Ayrıca mutlaka bir guard almamız lazım.Bakalım diğer takviyeler kimler olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder