19 Aralık 2011 Pazartesi

Klasik Garnett

Bu aralar çok yoğunluktan dolayı pek yazı giremedim.Zaten yazı girecek nitelikte bir şey de yapamadım.Beşiktaş maçını bile izleyemedim o derece yani.Ama ufak ufak ta yazılara tekrar başlamak lazım.

Nba'de hazırlık maçları başladı.Nba'i özlemişim valla ne diyim.O sıkışıklıkta bile 2 maç izledim,geri kalanların da özetine baktım.Toronto-Boston maçında bana çok ilginç gelen bir olay yaşandı.Aslında normal sezon olsa yazı niteliği bile taşımıyor ama hazırlık maçı olunca başka.


Bargnani'yi savunan Kevin Garnett klasik rakibi kızdırma ve gaza getirme numaralarını yapıyor ama çok fazla bir abartıyla.Gülüyor,ellerini çırpıyor,bağırıyor,gözlerini büyütüyor bir şeyler yapıyor ve Bargnani'nin dikkatini dağıtıp öyle savunma yapıyor.Basketbolu baya özlemiş heralde tabi onun bu hareketlerine alışığız biz.Klasik itici Garnett bana göre.Ne diyelim basketbolu özlemiş olmasını en çok takımdaki tek elle tutulur uzun olduğu için Celtics istiyordur.Çok yakında göreceğiz..

İşte Garnett vs Bargnani..

4 yorum:

  1. Yanlız steps değil foul verdiler rondonun hareketine

    YanıtlaSil
  2. doğrudur.ben garnett steps işareti yapınca öyle sandım.maçı izlemediğim için.düzeltirim hemen.teşekkürler uyarı için.

    YanıtlaSil
  3. maçları nereden izliyorsun?

    YanıtlaSil
  4. maç saati linkler oluyor twitterdan filan buluyorum.onun dışında livetv.ru diye bir adres var.oraya bir bak istersen maç linkleri oluyor.oradan da izledim orlando-miami maçını.

    YanıtlaSil