15 Ekim 2011 Cumartesi

Stern Resti Erken Çekti


NBA'de lokavt görüşmeleri saatler sürse de bir adım atılabilmiş değil.Bu yüzden sezonun ilk 2 haftasının iptal edildiğini daha önceki yazımda söylemiştim.Gelecek hafta tarafların federal arabulucular eşliğinde bir kez daha bir araya gelmesi planlandı.Bunun lokavt konusunda yapılacak en önemli görüşmelerden biri olacağını bekliyorum.

Bu konuda hiç beklenmedik bir açıklama Nba başkanı David Stern'den geldi.Stern oyunculara gözdağı vererek bence en önemli kozlarından birini çok erken kullandı.Stern eğer gelecek hafta yapılacak olan toplantıda bir anlaşma sağlanamazsa Aralık ayının sonuna kadar tüm maçların iptal edileceği uyarısında bulundu.Çok ciddi bir açıklama gerçekten.Bir sonraki toplantıyı daha da gergin bir duruma soktu Stern.

Restini erken kullandı bence de yanlış yaptı Stern.Son zamanlarda biraz daha oyuncuları suçluyordum ben ama şu açıklamadan sonra tekrar hedef tahtasına Stern geçti.Aradaki uçurum çok büyük,anlaşma henüz zor gibi açıklamalar gelirken bir sonraki toplantıda anlaşmayı beklemek biraz hayalcilik olur.Bakalım neler olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder