23 Ekim 2011 Pazar

R.I.P Simoncelli

Moto GP'yi izlemem pek te ilgim yoktur.Nedense bu sabah Ntvspor'da görünce biraz izliyeyim dedim.Ne yazık ki çok talihsiz bir olaya tanık oldum.Honda adına yarışan genç pilot Marco Simoncelli henüz 2.turda yaşanan korkunç kazada malesef hayatını kaybetti.

2.turda viraj dönerken Colin Edwards ve Valentino Rossi'yle kazaya karışan Simoncelli motorundan savruldu ve kaskı çıkan 24 yaşındaki pilot malesef tüm müdahelelere rağmen kurtarılamadı.Gördüğüm en feci kazalardan biriydi.Virajı dönerken fazla savruldu arkadan gelen Edwards'ta motoruyla ona çarptı.Kaskı fırladıktan sonra pist ortasında yattığını görünce zaten eminim herkes anlamıştı acı sonu.

Çok genç bir pilottu.Dediğim gibi izlememiştim Moto GP hiç ama hakkında araştırma yaptım.Yetenekli bir piltomuş.Yaşı da çok gençmiş.Kötü bir hafta geçiyor zaten.Bu da acı bir olay olarak eklendi.Huzur içinde uyusun.

Not:Kaza görüntüleri internette var.Ben kötü bir olay olduğu için paylaşmak istemedim merak edenler oralardan izleyebilir.Ama uyarıyım tekrar gerçekten kötü bir kaza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder