22 Mart 2012 Perşembe

Gözlerim Kör Olaydı da..



Yılların tecrübesi Derek Fisher bu takas döneminde yıllardır formasını giydiği çok kritik işlere imza attığı,şampiyonluklar kazandığı Lakers'tan ayrıldı ve Houston'a takas edildi.Ancak Fish Rockets formasını hiç giymedi ve buy out edilip şampiyonluk adaylarından Oklahoma City Thunder ile anlaştı.Fisher dün Clippers'la oynanan maçta ilk kez Thunder forması giydi.

Fisher son yıllarda hepten yaşlılığının dezavantajlarını yaşamaya başlamıştı.Savunmada çok aksıyordu ve gerçek bir oyun kurucu ihtiyacı çeken Lakers'ta Mike Brown'la birlikte gelen yeni sistemde hepten sırıtmaya başlamıştı.Lakers'ta takas bekleniyordu ve kaçnılmazdı hatta takas döneminde Lakers'tan birçok ismin adı geçti ama bir tek Kobe ve Fisher'ın adları geçmemişti.Önce Ramon Sessions'ı kadroya kattı Lakers.İhtiyaç üzerine güzel bir hamleydi Sessions.Lakers için tam takaslar kapandı derken bir anda şok bir şekilde Derek Fisher'ı yollayıp Jordan Hill'i aldılar.

Taraftar gözüyle değerlendirmek istiyorum biraz da.Fisher'ın hali hazırda bu takımın ilk beş guardı olamayacağının ve takviye gerektiğinin farkındaydım ben de.Ama Fisher  bu takım içinde benim için özel adamlardan biriydi nitekim okuduğumuz gördüğümüz kadarıyla takım arkadaşları için de çok özeldi.Lideriydi takımın Fisher bir nevi.Birkaç yıldır hepten sırıtıyordu Fish ama play-off'lar gelince hatta şöyle düzelteyim yürek koymak gerektiğinde öne çıkan 1 numaralı adamlardandı Fish.Duygusal olarak değerlendirdim olayı ve çok üzüldüm gerçekten gitmesine.Öylece kaldım bir süre ve aklıma bir sürü anısı geldi Fish'in.Ama teknik açıdan bakınca hem kontratını yolladı Lakers hem de Sessions'ın gelişiyle büyük ihtimal neredeyse hiç süre alamayacaktı Fisher.Lakers için her şeye rağmen teknik açıdan değerlendirdiğimizde de mali açıdan değerlendirdiğimizde de çok verimli bir takas dönemi geçti.

Yazımın başında dediğim gibi dün Fisher ilk kez Thunder forması giydi.Onu başka formayla görmeye pek alışık değilim baya bir garipsedim ve hüzünlendim.Seyirci de güzel bir hoşgeldin dedi.Yolu açık olsun "Ayarcı"nın..Ne olursa olsun play-off'ta karşımızda olsun istemem ne yapacağı belli olmaz hançeri saplar daha önce birçok takıma yaptığı gibi.

İşte Fisher'a Thunder seyircisinin hoşgeldin deyişi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder