25 Eylül 2010 Cumartesi

Lady Gaga ve Et Kıyafeti

Lady Gaga müzik dünyasına adım attığından beri müziği kadar sıra dışı tarzı,giysileri,saç stilleri ile gündeme geldi.Zaten çoğu kişinin de aklında bu sıra dışı kişiliğiyle yer etti.Ancak Lady Gaga bu sefer daha önce hiç görülmemiş bir kıyafet tarzıyla gündeme geldi.

Mtv Müzik Ödüllerinde tam 8 ödül alan Lady Gaga geceye hem bu açıdan hemde giydiği kıyafetle damga vurdu.Gece boyunca 3 kostüm giyen Gaga'nın giydiği bir kostüm ise daha önce görülmemiş cinstendi hakkaten.Lady Gaga o gece çiğ etten yapılmış bir kıyafet giydi.Evet evet çiğ etten bir kıyafet.Çok yaratıcı gibi duruyor.Ama yine de kendi içinde bir iticiliği var kıyafetin bence.Uzaktan bakıldığında(tabi canlı filan görmedim tv den filan) normal bir elbise gibi duruyor.Tasarımı filan gayet güzel ama et işte...Gaga ise bunu:"Eğer inandıklarımızın arkasında durmaz ve haklarımız için savaşmazsak, yakında sadece bir et yığını kadar hakka sahip olacağız!”diyerek açıkladı.


Şahsen ben Lady Gaga'yı sevmem ancak bu ilginç protestosu karşısında karışık bi durum oluştu bende.Bir tarafım protestoyu haklı bulurken bir tarafımda kıyafetin iticiliğine takmış durumda.Türk medyası da sağolsun herkes aynı başlığı kullanarak duyurdu haberi.Kıyaf-ET...Bu da başta ilginç gelse de ana haber de bile bunu böyle görünce haliyle itici gelmeye başladı.Hala da bu durumu kendi içimde tam çözemedim.Ama kesinlikle protestosundan dolayı saygı duyuyorum kendisine bence de iyi bir noktaya parmak basmışta.Çok ilginç bir şekilde parmak basmış.Sonuç olarak protestonun amacı bir hoşnutsuzluk konusunda dikkat çekmektir ve Lady Gaga bunu fazlasıyla başardı bu kıyafetiyle.


Tabi hal böyle olunca bir çok mizah olayına da konu oldu Lady Gaga.Başta bobiler olmak üzere birçok sitede bununla ilgili çok yaratıcı işler gördüm.Ama beni en çok güldüreni kesinlikle aşağıda paylaştığım oldu.Bobiler.org'ta gördüğüm bu resim bence en komiği oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder