30 Eylül 2010 Perşembe

İstanbul'dan Devam

Birkaç gündür blogla ilgilenemedim.Bunun nedeni de üniversitenin başlamış olması yurda yerleşme safhası derslere gidip gelme falan filan.Yani sonuç olarak bundan sonra günlerimin büyük bir kısmını İstanbul'da geçireceğim...

Başka şehirde okumanın avantajları da var dezavantajlarıda.Şu an için alışma safhasındayım diyebilirim ve zorluklar tabiki var.Yurt hayatına üniversite yaşamına alışmaya çalışıyorum.Ayrıca kampüsün ikiye bölünmüş olması sonucu(Davutpaşa-Beşiktaş) günlerimin 2-3 saati de yollarda geçiyor.Tabiki çok yorucu bu da.Tramvaydı metroydu otobüstü derken insan yoruluyor.Heleki ayakta gidilirse yolculuk bitmiyor gibi.

İstanbul'da olmak güzel olduğu kadar zorlu da.Özellikle trafik sorunu gerçekten baş ağrıtıcak cinsten.Yurdun Beşiktaş'ta olması meşhur Beşiktaş Çarşı'sında olması benim gibi koyu bir Beşiktaşlı için avantaj gerçekten ama dışarda her an bir hayat var bu güzel olduğu kadar gece yatmaya karar verdiğimde dışardan gürültü olarak bana geri dönüyor.

Sonuç olarak yeni bir şehirde yeni bir yerde yaşamaya çalışıyorum.Ama yazılarımı yazmaya devam edeceğim.Ufak bir bilgi veriyim dedim sizlere bir kaç gün yazamama nedeni olarak..Ama tekrar yazılara başlıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder