1 Kasım 2011 Salı

Carlos Carvalhal


Carlos Carvalhal.Dünyada gördüğüm en pozitif adamlardan birisi.Yüzü hep gülüyor çok sempatik.Beşiktaş belki de hiç aklında yoktu ama şike soruşturması patlak verilip teknik direktör Tayfur Havutçu Metris yolunu tutunca apar topar Beşiktaş'ın başına geldi.

Öyle ahım şahım bir teknik direktör değil kabul ediyorum ama çok çok iyi bir insan.Her açıklamasından her davranışından bu seziliyor.Cesur da bir teknik direktör diyebiliriz.Bazen oyuncu değişikliklerinde çok geç kalıyor hatta yapmıyor.Nihayet kesinlikle forma giymesini istediğim Ernst'i oynatmaya başladı sonra sene başından beri en çok savunduğum oynamasını istediğim diğer isim Hilbert'i de.Böyle olunca takımın oyununda da gelişme oldu.Henüz istenilen seviyede değiliz o ayrı.Ama yine de apar topar geldiğin ve egosu yüksek olan oyuncuların olduğu bir kadroyla son 3 senedeki öyle ya da böyle en iyi başarıyı yakalamış olması da önemli.Ama bu yazı da insanlığıyla ilgili şeyler söyleyeceğim.

Son Sivas maçında bazı zeki insanlar Tayfur Hoca'nın maketini koymuşlar yedek kulübesine.Tayfur Hoca'ya bir jest gibi gözüken bu hareket Carvalhal'e de büyük bir saygısızlıktır.Tayfur Hoca'ya inancım sonsuz bu ülkedeki en dürüst adamlardan birisidir.İçeriden çıkacağına da tüm kalbimle inanıyorum.Ancak her ne olursa olsun şu anlık takımın teknik direktörü Carlos Carvalhal'dır.Bu da ona yapılmış bir saygısızlıktır.Ancak yine de bu iyi niyetli adam gülümseyerek Tayfur Hoca'nın maketiyle poz veriyor basın mensuplarına.Çok büyük adam gerçekten.Yüzü gülüyor her şeye rağmen.



Evet ya her şeye rağmen.Çünkü Carvalhal 2 oğlunu kaybetmiş buraya gelmeden 2 ay önce.2 evladını yitirmiş bir baba ayrıca."Ölmenin kolay olduğu zamanda ben yeniden doğmayı seçtim.Ben buraya ölmeyi reddederek geldim." dedi Carvalhal.Ne kadar zor bir durum.Çoğu insan bu baskıyı bu acıyı bu üzüntüyü kaldıramaz ama o gerçekten ölümü reddedip gelmiş buralara.Allah sabır versin bu iyi niyetli adama.İşte tüm bunlara rağmen gülüyor Carvalhal.Boşuna demiyorum dünyanın en pozitif insanlarından diye.

İşte o yüzden bu adamı üzmeye hakkı yok o dahice(!) fikri yapanların.Sonuçta Metris'e gidip Tayfur Hoca'ya "Başarılı olursak bu senin takımın ama olamazsak bütün sorumluluk benim." diyen bir insan.O maketin oraya koyulması Carvalhal'i hiçe saymak demektir.Hiç hoş olmadı gerçekten.Affettirmek lazım.Carvalhal belki biraz yetersiz hoca olarak ama insanlığıyla kalbimizi fethetti.Mutlaka affettirmek lazım Carvalhal'e.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder